« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
JELOVNIK ZA ŠKOLSKU KUHINJU
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
30. listopada 2013. godine, održano je predavanje za učenike petog razreda u sklopu projekta „Zajedno više možemo“ i njegova potprograma „PREVENCIJA I ALTERNATIVA - PIA 1“ koje provode djelatnici Druge policijske postaje Osijek. „Prevencija i alternativa“ skraćeno „PIA“ je program koji ima za cilj upoznati učenike i informirati ih o štetnosti duhanskih proizvoda, alkohola i opojnih droga.
Predavanja je održao kontakt policajac Davor Ivančok na satu razrednika koristeći PowerPoint prezentacije na temu vandalizma i ovisnosti o alkoholu i drogama, s aspekta policijskog postupanja i zakonskih posljedica.
Svrha ovog predavanja je učenicima na konkretnom primjeru koji provode s kontakt policajcem zaključe kako je bitno riješiti problem dok je još u začetku. Ako se problem na vrijeme ne rješava postupno će se nagomilati sve više problema i postat će teže rješivi ili nerješivi.
Po završetku radionice, s ciljem vrednovanja programa, učenici rješavaju edukativni kviz koji sadrži 27 pitanja s ponuđenim odgovorima.
Rješavanje edukativnog kviza kao i vrednovanje, potvrda je stečenih znanja iz dosada provedene edukacije. Kviz u ponuđenim odgovorima daje povratnu informaciju djeci što je u njihovoj dobi dobro, što nije dobro i što je zakonski zabranjeno.