« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
https://ispravi.me/?fbclid=IwAR0pzmftwDoV0VdY7ES70oM4B_Pw8l5pscxJe4Mu6NmxB3_JjJmvALB7_80
JELOVNIK ZA ŠKOLSKU KUHINJU
Monografija 2014./2015. školske godine
Monografija 2015./2016. školske godine
Monografija 2016./2017. školske godine
Monografija 2017./2018. školske godine
Monografija 2018./2019.
Energetska obnova 2020.
Monografija 2019./2020.
3. svibnja 2016. godine učenici 7-ih razreda i njihovi učitelji iz 6 osnovnih škola zajedno su putem videokonferencijskog alata Adobe Connect obradili nastavnu temu Prijelaz topline. Učenici i učiteljica fizike OŠ F. Krežma, Osijek priredili su uvodnu motivaciju za sat. Kako toplina struji pokazali su nan pokusom učenici OŠ “Retfala”, Osijek, a kako se toplina vodi, učenici OŠ Ladimirevci. O zračenju snimili su film učenice OŠ Vijenac, Osijek. Manje poznato, o prijelazima topline u svakodnevnom životu istraživali su učenici OŠ Čeminac. Za kraj, učenici OŠ Višnjevac, priredili su kviz Kahoot .