preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vijenac

Login
e-Dnevnik

        

e-Dnevnik za učenike i roditelje od sada i kao mobilna aplikacija

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 
eTwinning
eTwinning projekt - Svaki tjedan pokus (barem) jedan
 
Eksperimentalni rad treba biti uklopljen u nastavni proces kao sredstvo upoznavanja i istraživanja fizičkih pojava. U nastavi STEM predmeta veliku ulogu imaju eksperimenti koje što češće trebaju izvoditi upravo sami učenici. Eksperiment predstavlja konkretno iskustvo fizičke pojave koja se proučava i kao takav je ishodište i okosnica nastave. Sudionici projekta će izvoditi i snimati pokuse iz predmeta STEM područja i prikazati ih ostalim sudionicima projekta. Proučavat će fizičke i druge pojave izvodeći eksperimentalno istraživanje. Moguće je izvesti i digitalno istraživanje koristeći računalne simulacije i različite digitalne alate. Istraživački rad potiče učeničku intelektualnu aktivnost, tražeći od njih da pritom što više samostalno pretpostavljaju, opažaju, opisuju, zaključuju i analiziraju rezultate te predstavljaju rezultate istraživanja s kritičkim osvrtom. Pokusi mogu biti i demonstracijski u svrhu vizualizacije fizičke ili druge pojave, a koja potiče učenike na razmišljanje i pobuđuje znatiželju. Učenici će na online ili susretima uživo prezentirati jedni drugima istraživačke eksperimentalne radove. U izvođenju pokusa mogu biti angažirani učenici završnih razreda osnovne škole i svih razreda srednjih škola. Svi će pokusi biti objedinjeni u digitalnoj knjizi koja će poslužiti svim zainteresiranim učenicima i nastavnicima kao metodički materijal za eksperimentalni rad. Sve aktivnosti projekta pratit će objave na facebook stranici istoga.
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/svaki-tjedan-pokus-barem-jedan
 
eTwinning projekt - Putevima svestranih Hrvata
 
U hrvatskoj povijesti ističu se osebujne ličnosti izumitelja i znanstvenika i brojnih drugih svestranih Hrvata (umjetnika iz raznolikih područja) čiji su mnogobrojni izumi, a i njihova remek djela, izmijenili su čovječanstvo i bez kojih ne bi mogli zamisliti svakodnevni život. Projekt Putevima svestranih Hrvata nastavak je e-Twinning nacionalnog projekta Tragom svestranih Hrvata. Projekt se fokusira na razvoj kulturne baštine koje su ostavili znameniti, ne samo ST(R)EAM, Hrvati u svojim regijama i njihov utjecaj na suvremeno društvo. Nizom aktivnosti približiti ćemo učenicima životne priče o svestranim Hrvatima i njihovim izumima i remek djelima s ciljem poticanja motivacije i interesa i za znanost i njegovanje kreativne stvaralačke iskre. Projekt će povezati brojne škole diljem Republike Hrvatske tako što će se učitelji i učenici povezati u zajednički rad u parovima i proučavati pojedinog znanstvenika i njegov rad. Projekt će povezati učitelje jezičnih, društvenih i prirodnih predmeta.
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/putevima-svestranih-hrvata/
 
eTwinning projekt-Tragom svestranih Hrvata
Tanja Paris / datum: 22. 11. 2021. 08:57

U školskoj godini 2021./2022. OŠ Vijenac, Osijek i OŠ „Grigor Vitez“, Osijek nositeljice su nacionalnog eTwinning projekta pod nazivom Tragom svestranih Hrvata. Učiteljica hrvatskog jezika  I. Doležal i učiteljica fizike T. Paris u projekt su uključile još 7 učiteljica prirodne i društvene skupine predmeta iz cijele Republike Hrvatske te njihove učenike. Projekt se bazira na razvoju kulturne baštine koju su ostavili znameniti STEAM Hrvati u svojim regijama i njihov utjecaj na suvremeno društvo. Učenici i učitelji povezani su kroz zajednički rad u parovima proučavajući istaknute Hrvatske znanstvenike i njihova djela.
Naša znanstvena i kulturna baština je ono što ostavljamo našim potomcima. Valorizacija kulturne baštine u funkciji razvitka inzistira na prihvaćanju graditeljske povijesti kao nacionalnom doprinosu općim kulturološkim vrijednostima. Iskorištavanje znanstvene i kulturne baštine, uz odgovarajuća istraživanja i praćenje njihovih rezultata, korištenjem i poticanjem primjerenih vizualnih i drugih mogućih tumačenja pojedinih izvora znanstvene kulturne baštine veliki su dio ovog vrijednog projekta.

Više na poveznici https://www.skolskiportal.hr/sadrzaj/iz-skolskog-svijeta/nas-uspjesni-projekt-tragom-svestranih-hrvata/

 

 

 


 

eTwinning projekt "Igrom do znanja i zabave"
Lucija Lovrenčić / datum: 2. 11. 2021. 10:15

Učenici 5.b OŠ Vijenac dobili su Europsku oznaku kvalitete za sudjelovanje u eTwinning projektu "Igrom do znanja i zabave / Play for learning and fun".

 Učenici 5.b su prošle nastavne godine sudjelovali u eTwinning projektu Igrom do znanja i zabave. Za svoj rad su u rujnu 2021. godine dobili priznanje na razini Hrvatske, Nacionalnu oznaku kvalitete. Danas je stiglo priznanje na najvišoj razini, Europska oznaka kvalitete, čime su za svoj trud nagrađeni škola, učenici i učiteljica.

S radom na projektu Igrom do znanja i zabave 2 nastavljamo i ove godine, ali s učenicima 1. razreda.

 


Top European inventions of all times

About project

The project focuses on the origin, evolution and environmental and social impact of technological objects invented by partner countries.

 

 

Language

English

Subjects

Foreign languages, Technology

Range of years

From 12 to 14 (8th Grade)

The goals

Curricular content of technology:
-To value the importance of technology in meeting needs, solving problems and improving the quality of life.
-To value the evolution of technology throughout history.
-To value the contribution of the countries participating in the project to technological development.
-To identify the materials that objects are made of as well as their properties.
-To analyze the environmental impact of technological objects.
-To analyze the social impact of technological objects.
-To be able to make proposals to improve an object, regarding its usefulness and its social and environmental impact.

To improve English through CLIL proposals.

​To work in collaborative international groups.

To create cultural bridges between different countries that improve tolerance.

To implement guided tasks with the aim of promoting personal autonomy in the learning process.

To improve digital skills through the safe and critical use of ICT.

The Results

The final products of the project are posters and videos about technological objects invented in Croatia, Turky, Spain and Italy.
Teachers involved: Ivana Sudar, Ljiljana Grgić, Tanja Paris

preskoči na navigaciju