Na CARNET-ovu korisničku konferenciju od 9. – 11. travnja 2025. godine u Rovinju pod nazivom “CUC2025: Od inspiracije do akcije” pozvane su i naše učiteljice koje provode projekt BrAIn. Učiteljice Hrvatskog jezika D. Brkić i I. Macan te učiteljica Matematike i Fizike Tanja Paris, zajedno s ostalim sudionicima raspravljale su o ključnim izazovima i mogućnostima koje donosi umjetna inteligencija u osnovnoškolskom odgojno-obrazovnom procesu. Središnje teme ovogodišnje konferencije obuhvaćale su primjenu umjetne inteligencije u učionici, ravnotežu života u digitalnom dobu te nove pristupe inkluzivnom i održivom obrazovanju. Tijekom trodnevnog su programa sudionici mali priliku birati između više od 120 aktivnosti, uključujući interaktivna izlaganja, radionice, panel rasprave i BoF sesije.
Poseban naglasak na CUC-u stavljen je na projekt Primjena digitalnih tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji u obrazovanju – BrAIn, čiji su rezultati i istraživački preliminarni uvidi predstavljeni kroz niz stručnih izlaganja. Jedna od prvih aktivnosti u projektu bila je izrada kurikuluma o umjetnoj inteligenciji za osnovne i srednje škole koji od ove školske godine eksperimentalno provodi u našoj školi u izvannastavnim aktivnostima. Sudjelovanjem u nizu radionica i interaktivnih izlaganja, učiteljice su se dodatno educirale o razvoj kritičkog mišljenja, digitalne pismenosti u području umjetne inteligencije i digitalnih kompetencija učitelja i učenika, revidiranju kurikula, osvrćući se na izazove izrade digitalnih obrazovnih sadržaja za učenike temeljenih na umjetnoj inteligenciji, motivaciji za daljnji rad, razmjenjujući iskustava dobrih praksi primjene kurikuluma kroz projektno i istraživačko učenje, poticanjem kreativnosti i osposobljavanjem za praktičan rad s tehnologijama u nastajanju. Uvođenjem kurikuluma o umjetnoj inteligenciji u izvannastavne aktivnosti u našoj školi od ove šk. god. svrstali smo se među škole koje su u našoj zemlji prepoznale potrebu i važnost upoznavanja učenika s potencijalom i utjecajem digitalnih tehnologija i umjetne inteligencije u procesu obrazovanja.
Učiteljica Hrvatskoga jezika Ivana Macan na ovogodišnjem je CUC-u održala interaktivno izlaganje „Uz AI moći u pop-kulturu“ uskoči“ u kojemu je iznijela primjere ostvarivanja odgojno-obrazovnih ishoda kurikuluma projekta BrAIn te korelaciju navedenih ishoda s ishodima Hrvatskoga jezika i međupredmetnih tema. Umjetnu je inteligenciju kao suvremeni fenomen popularne kulture predstavila u kontekstu medija i sredstva za produciranje sadržaja popularne kulture. Predstavila je učeničke stvaralačke aktivnosti uz uporabu UI generatora kojima su učenici stvarali uglazbljene pjesme o književnim likovima, pjesničke slikovnice oblikovane generatorima slike, predstavljali događaje iz djela „clickbaits“ naslovima, stvarali slikovnice i priče te interaktivne reklamne materijale i slogane potaknute čitanjem književnoga teksta.